Sıkça Sorulan Sorular

Düğün Çelenkleri, Açılış Çiçekleri ve Cenaze Çelengi kategorisinde yer alan ürünlerde belirli bir saatte için sipariş verebilirsiniz.

Diğer kategorilerde yer alan ürün siparişlerimiz, güzergaha bağlı toplu dağıtımlar halinde yapıldığından net bir teslimat saati veremiyoruz. Bu sebeple siparişiniz seçmiş olduğunuz saat aralığı içerisinde teslim edilecektir. Kargo ile gönderilen ürünler, belirtilen kargo teslim süreleri içerisinde teslim edilmektedir.

Siparişiniz teslim edilirken alıcı yerinde bulunmazsa siparişinizi alıcıya ulaştırabilecek kişilere(güvenlik, muhaberat, çalışma arkadaşı, komşusu, kapıcı) ismi ve imzası alınarak teslimat yapılabilir. Siparişi teslim alan kişi ile ilgili bilgi, sms ve e-mail yoluyla göndericiye iletilir. Resmi ve özel kuruluşlara kendi prosedürleri çerçevesinde teslimat yapılır. Kargo ile gönderilen siparişlerinizde ise kargo görevlisi paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden teslim almamanız durumunda siparişiniz Nigoş Çiçekçilik’e iade olarak gelir.

Siparişinizin durumunu web sitemizde bulunan sipariş takibi bölümünden öğrenebilirsiniz. Siparişinizin hazırlanmasından teslimatına kadar tüm aşamaları, sipariş oluştururken belirtmiş olduğunuz e-posta adresine gelecek bilgilendirmelerden de takip edebilirsiniz. 

Siparişiniz servis aşamasına geçmeden önce alıcı bilgilerini, gönderim tarih ve saatini bizimle iletişime geçerek değiştirebilirsiniz. Bize ulaşın sayfasındaki iletişim kanallarımızdan birini tercih ederek talebinizi iletebilirsiniz. İletişime geçmek için tıklayınız.

İstanbul’da dağıtım alanımız içerisinde bulunan adreslere yol ücreti alınmamaktadır. Dağıtım alanı dışında kalan adreslere teslimatı sağlamak amacıyla uzak mesafe ücreti karşılığında gönderim yapabilmekteyiz. Ürünü sepete ekledikten sonra siparişinizde yol ücreti varsa “uzak mesafe yol” bilgisini sipariş özetinde görebilirsiniz.

Kargo ile yapılan gönderilerde kargo ücreti alınmamaktadır.

Sipariş verdiğiniz ürün sevkiyat öncesi kontrollerden geçirildikten sonra dağıtıma çıkarılır. Buna rağmen hassas olan ürünlerde dağıtım esnasında meydana gelen problemler nedeniyle hasarlar oluşabilir. Böyle bir durumda; ürün kargo ile size ulaştıysa ürünü teslim almadan dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatın. Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin. Gönderdiğiniz ürün, firmamız tarafından size teslim edildiyse, bize ulaşın sayfasındaki iletişim kanallarımızı kullanarak bize ulaşabilir veya info@nigos.com.tr mail adresimize ürününüzün kusurlu olduğunu gösteren bir fotoğrafını şikayetinizin detayı ve sipariş numaranızla birlikte gönderebilirsiniz.

İsimsiz gönderim yapmak için satın alma adımlarında yer alan ”Kart Mesajı” bölümünde ”Karta Yazılacak İsim” kısmını boş bırakarak isimsiz gönderim yapabilirsiniz. Alıcı kişinin hediyenizi kabul etmemesi durumunda maliyet, mesuliyet göndericiye aittir.

Çiçek aranjmanlarımız, sipariş üzerine taze kesme çiçeklerle hazırlanıp teslim edilmektedir. Aranjmanlarımızın ve saksı çiçeklerimizin tazeliğini korumak için gerekli bakım talimatlarına ürün detay sayfasında “Çiçek Bakımı” alanlarından ulaşabilirsiniz.

Sipariş verdikten sonra ürün hakkında daha detaylı bilgi alabilmek adına, dilerseniz sitemizde yer alan bize ulaşın sayfası üzerindeki iletişim kanallarımız aracılığıyla talebinizi iletebilirsiniz.

Seçtiğiniz ürün hakkındaki her türlü bakım bilgisine, ilgili ürünün sayfasında yer alan “Çiçek Bakımı” alanlarından ulaşabilirsiniz.

Sitemizde hem canlı hem yapay çiçek ürünlerimiz bulunmaktadır. Seçtiğiniz ürün hakkındaki her türlü detaylı bilgiye, ilgili ürünün sayfasında yer alan “Ürün Açıklama” alanlarından ulaşabilirsiniz. veya bizi arayarak fotoğrafın altındaki çiçek kodunu bize söyleyerek yardım alabilirsiniz.

Ürünün stokta kalmaması durumunda göndericiye bilgi verilip onayı alınarak aynı ürün grubundan bir başka ürün ile değişimi sağlanır. Başka bir ürünle değişim istenmiyorsa sorunsuz iade işlemi gerçekleştirilir. 

Öncelikle kullanmış olduğunuz tarayıcıdan farklı bir tarayıcı deneyebilirsiniz. (google chrome, mozilla vb herhangi birini tercih edebilirsiniz.) Sepete ürün ekleyememe durumunun devam etmesi halinde internet geçmişinizi temizlemenizi ve yeniden denemenizi öneririz. Sipariş vermenize engel olan durumlar devam ederse bize ulaşın sayfasındaki iletişim kanallarımızı kullanarak yardım alabilirsiniz.

 

Kredi kartı, banka kartı veya havale/Eft ile siparişinizin ödemesini kendiniz yapabilirsiniz. Telefonda Kredi Kartı (mail order) ile yapmak isterseniz bizimle iletişime geçmelisiniz. Ayrıca bize ulaşın sayfasındaki e-posta veya telefon ile destek kanalımızı kullanarak ödeme ile ilgili her konuda ekibimizden destek alabilirsiniz. 

Kişisel bilgilerinizin güvenliği bizim için çok önemlidir. Bu sebeple sipariş vermeye başladığınız andan, ödeme sürecinin sonuna kadar gerçeklesen tüm işlemleriniz 3. kişilerin erişimine karşı SSL sertifikası ile korunmaktadır. Ödeme esnasında kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde 3. kişiler tarafından görülememekte, Nigoş Çiçekçilik tarafından kayıt edilmemektedir. Ödeme altyapısı olarak EsnekPos Ödeme Sistemi Kullanılmaktadır.

Türkiye dışındaki ülkelere ait kredi/banka kartları ile ödeme yaparak sipariş oluşturabilirsiniz.

3D Secure uygulaması alışverişin 3 boyutu olan müşteri, banka ve iş yeri arasındaki bilgi akışını, özel şifreler ve anahtarlar aracılığıyla sağlayan kimlik doğrulama sistemidir. 3D Secure şifresi kart sahibinin cep telefon numarasına SMS yoluyla gönderilen ve kart sahibi haricinde kimseyle paylaşılmayan bir bilgidir.  Bu sayede 3D Secure ile yapılan işlemler bizzat kart sahibinin rızası alınarak yapılmış olarak geçer. 

 

Üye olmadan da sitemiz üzerinden sipariş verebilirsiniz.

Üye girişi yaparak oluşturduğunuz tüm siparişleriniz hesabınıza kaydedilir.

Hesabım sayfasındaki “Şifremi Unuttum” bölümüne tıklayarak kayıtlı e-posta adresinizi forma yazınız. Şifrenizi sıfırlama bağlantınız e-posta adresinize gönderilecektir.

Websitemizde ana sayfada bulunan Hesabım ekranından Yeni Üye bölümünü doldurarak üyelik işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Dilerseniz sipariş verdikten sonra karşına gelen sipariş sonuç sayfasından da kolayca üye olabilirsiniz.